top of page

AKTUÁLNÍ STAV

V dnešní době je stávající handbike, tak jak je nabízen, bohužel nedostupný.

 

Stalo se to, že dodavatelé některých komponent přestali dodávat. A proto jsme se rozhodli k zásadní inovaci a zásadnímu předělání konstrukce. Vzniká handbike nový, technologicky vyspělejší, který nebude již postaven na hliníkové konstrukci, ale bude řešený jako celokompozitový s velkým podílem karbonových vláken. Bude využitý i jiný modernější pohon a řada nových vylepšených věcí, při zachovaní osvědčené geometrie. 

 

Prototyp očekáváme na podzim letošního roku (2023), tak aby na sezonu 2024, byl již pro Vás připravený.

 

Omlouváme se a věříme, že čekání se v tomto případě vyplatí.

HANDBIKE

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
  • pohon všech kol (pohon 3x3; přední kolo ruční pohon, zadní kola elektrický pohon)

  • pohon zadních kol pomocí elektromotoru a předního kola šlapáním poskytuje výjimečnou trakci 

  • nezávislé odpružení umožní komfortní a bezpečné svezení v nejnáročnějším terénu i na běžné cestě

  • díky unikátní geometrii přední i zadní nápravy se stane každé zatočení radostí

  • brzdy na všech třech kolech poskytují vysokou bezpečnost a dlouho trvající brzdný účinek (zadní kotoučové, přední ráfková)

  • velké množství doplňků a personalizace rozměrů

handbike.jpg
  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon

možnost úpravy pro kvardruplegiky
- řazení a brždění loktem
- gripy na míru

  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon

ŘAZENÍ

integrovaná

osmi stupňová 
převodovka

v náboji

  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon

INFOTANMENT

 a nastavování elektropohonu 
multifunkčním LCD, nebo pomocí smartphone

  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon

ZADNÍ NÁPRAVA nezávislé a nastavitelné odpružení
a diferenciál pro pohon zadních kol

  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon

kotoučové brzdy na obou kolech,

systém de/montáže 

zadních kol

bez nářadí

POHON

Pohon je elektromotorem  s rotačním pláštěm, který disponuje velkým kroutícím momentem a umožňuje tak bezpečně 

překonávat velké terénní nerovnosti i v malých rychlostech. Pohon je vybaven nastavitelným. "příšlapem", kdy jsou otáčky motoru řízeny intenzitou pohybu klik ručního pohonu.

INFOTAINMENT

Informace o nastavení pohonu, stavu baterii, stupni příšlapu jsou řešeny pomoci LCD displeje s externím ovladačem.

OVLADATELNOST

Konstrukce handbike zaručuje extrémní ovladatelnost a stabilitu

i v obtížném terénu.

Rádius otočení je 2,7 m, což umožňuje bezproblémové otočení na běžné silnici, parkovišti, nebo mezi stromy v lese.  

BEZPEČNOST

Handbike má brzděné všechny 3 kola, má tuhý a pevný rám, nezávisle odpruženou zadní nápravu, velká 26 palcová kola. 

BATERIE

Minimální dojezd 40 km pouze na baterie v závislosti na terénu a povětrnostních podmínkách.

S alternativním typem baterii až 70 km dojezd.

SERVIS

Záruční, pozáruční servis.

MOŽNOST INDIVIDUÁLNÍ SPECIFIKACE
  • barevné schéma handbike (rám, sedačka včetně barvy prošití, barva pneumatik)

  • elektrický pohon 

  • odpružení dle hmotnosti cyklisty a stylu jízdy 

  • kapacitu baterie (v základu baterie s dojezdem cca 40 km čistě na motor, je možné udělat i individuální baterii - ovlivní pouze na ceně a hmotnosti 

  • šířku, typ a barvu pneumatik

  • kola - typ ráfků a výpletů

  • bezpečnostní prvky (pásy, krytování nohou, bezpečnostní deska pod sedačkou a řada dalšího 

bottom of page